תהליך העבודה
לכל מהלך השיווק יש תהליך מסודר שחשוב לעבור, ככל שנכיר אתכם יותר- התוצאות יהיו טובות יותר.
אז מה תהליך העבודה?
מעוניינים לשמוע מה יש לנו להציע? קובעים פגישה אצלנו במשרד בה נשמע על העסק שלכם, על המטרות והמצב הנתון, נבין את המקום שלנו בזרוע השיווק שלכם ונבנה יחד מסלול שיתאים למידות ולתקציב.
מעוניינים לשמוע מה יש לנו להציע? קובעים פגישה אצלנו במשרד בה נשמע על העסק שלכם, על המטרות והמצב הנתון, נבין את המקום שלנו בזרוע השיווק שלכם ונבנה יחד מסלול שיתאים למידות ולתקציב.
כבר אחרי פגישת ההיכרות אנו מבצעים מחקר רשת, ראשית אנו בוחנים את ביטויי החיפוש הרלוונטים, היכן מחפשים את המוצר בעולם הדיגיטלי ואיך הכי אפקטיבי לפנות אליו, אנו ממפים את הגודל והצורך בקריאייטיב ובונים לכם הצעת מחיר לפי המידות והצרכים שלכם.
זוהי פגישה ארוכה ויסודית בה אנו עוברים על כל מרכיבי העסק, מזהים את נקודות החוזק והייחודיות ומרכיבים תוכנית פעולה מפורטת, יש לנו רשימת שאלות שבנינו בהרבה עבודה ונסיון שמוציאות מכל בעל עסק את סיפור העסק שלו ברמה הגבוהה ביותר, אנו לומדים אתכם גם ברמת הסגנון והאופי ויוצקים הכל לתבנית שיווקית שלא פוגעת בחזון האישי שלך. זוהי הפגישה החשובה ביותר בתהליך אבל למדנו שככל שהיא נעשית טוב יותר- התוצאות בהתאם.
וקמפיינים
אחרי שחזרתם לעסוק במה שאתם אוהבים (המוצר שלכם!) אנו יושבים במשרד ובונים תוכן איכותי משולב גרפיקה מקצועית ומחלקים אותה לפי סוגי קהלים בארץ ובעולם. אנו עובדים לפי תוכנית חודשית מראש כשאנו מוסיפים אלמנטים של “פוסטים ספונטניים”, רוב התוכן מוכן מראש כשלוקחים בחשבון אירועים חשובים וזמנים קריטיים שעלו במחקר, כל המערכת המשומנת הזו עומדת על רגליים ואז אנו מציגים לכם את המוגמר לאישור יציאה לדרך. כאן יש לכם גם סבב תיקונים במידה ואתם רואים לנכון למקד אותנו אפילו יותר. יותר- התוצאות בהתאם.
ואופטימיזציה
אישרתם את התוכנית ואנו יוצאים לדרך, מנהל הקמפיינים שלנו מכין את הדרוש במערכת הפרסום (פייסבוק וגוגל או כל שילוב פלטפורמות נדרש), הגרפיקאית שלנו עם האצבע על הדופק בכל הנוגע להתאמות מיוחדות ואנו מתחילים לשווק… האופטימיזציה מתחילה מהרגע הראשון, אנו נותנים לקמפיין לרוץ בתקציב נמוך יחסית בוחנים את התגובות ברשת ומעבירים את התקציב לקמפיין הנכון, שינוי של תמונה או תוכן תלוי באופי התגובות, שינויים בקהל ולפעמים אפילו עיצות טובות לייעול המוצר עצמו בעקבות דרישת הקהל והקונים. כאן גם בוחנים את משפך ההמרה כולו – כולל דף הנחיתה או האתר וכמובן את שיחות המכירה שביצעתם או המבקרים בבית העסק, כל הנתונים האלו מלמדים אותנו רבות על שיפור התהליך השיווקי.
תנו לנו. פייסבוק היא שפה מיוחדת, היא לא אתר אינטרנט רגיל ובוודאי לא מכתב רשמי בדואר. חשוב לענות בה בצורה אחראית תוך היכרות עם עולם המדיה הדיגיטלית, בצורה יעילה מהירה עם פנים ללקוח ושמירה על האינטרסים של בעל העסק. אנו חיים את הפלטפורמות האלו יום יומית ועונים ללקוחות שלכם תוך 24 שעות (בדרך כלל תוך כמה דקות), אנו מידעים אתכם על הפניות שואלים אתכם במידת הצורך אך גם יודעים לענות בעצמנו על שאלות טריוויאליות כמו שעות פתיחה ומחירי מוצרים.
אנחנו לא עוצרים… הצלחנו? מצאנו את הקהל הנכון לאחר מיקוד ומיפוי הקהלים הקבועים, אנו מתחילים לזלוג לקהלים חדשים ומרחיבים את המעגלים של המוצר שלכם, בעזרת קריאייטיב שמתאים לקהל החדש נוכל להגיע גם לקבוצות אוכלוסייה שלא עולות ברגע הראשון אך הרשת מזהה שהן חופפות למעגלים החמים שלכם.