פרסום באינטרנט הוא לא רק העלאת קמפיינים בפייסבוק ובגוגל. יש הרבה כלים ואפשרויות לפרסום ברשת האינטרנט. צריך לדעת איך לבנות ולנהל קמפיינים אבל יחד עם זה כמובן שצריך גם חשיפה רחבה כדי ליצור נכס דיגיטלי ולהקים קמפיינים שבאמת עובדים ומצליחים.
אפשרויות הפרסום הפופולריות והאפקטיביות ביותר באינטרנט הן:
בניית אתר – כדאי שיהיה מרשים עם עיצוב מקורי. יש גם קידום אתרים אורגני כלוצר seo שזה אומר קידום האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים והוא בעצם נועד להציב את האתר שלכם במיקום גבוה בדפי תוצאות החיפוש. ככל שהאתר שלכם ממוקם גבוה יותר בדף התוצאות כך תיהנו מחשיפה גדולה יותר.
אופציה נוספת היא פרסום ממומן בגוגל: זה אחד מכלי הפרסום היעילים והאפקטיביים ביותר באינטרנט. גוגל מציע מערכת פרסום מתקדמת שנקראת גוגל אדס, ויש שם הרבה כלים ואפשרויות, כמו למשל פרסום ברשת המדיה, ברשת החיפוש, ביוטיוב, שיווק מחדש ועוד.
פרסום בפייסבוק – הרשת החברתית המובילה מציעה פלטפורמת פרסום משוכללת עם מלא כלים ואפשרויות. הפרסום בפייסבוק מתאים לרוב העסקים וגם עסקים קטנים. העלויות משתלמות וניתן לפרסם את המודעה בפני קהל לקוחות שמאפייניו ידועים מראש.
פרסום באינסטגרם ובטיקטוק – כדאי לכם לפרסם ברשתות חברתיות נוספות, בתחום העיסוק והמוצרים או השירותים שאתם משווקים.
דיוור ישיר – מומלץ לנהל קמפיינים לפרסום באינטרנט שמבוססים על דף נחיתה ייעודי ומושקע. באמצעות דף הנחיתה אתם יכולים לקבל לידים איכותיים ולשלוח ללקוחות הפוטנציאליים ניוזלטר עם מידע חשוב, מבצעים, הנחות ועוד.