לפרסום בארצות הברית יש כמה יתרונות. העולם הוא למעשה כפר גלובאלי קטן באמצעות המדיה ואתרי האינטרנט. לכן כדאי מאוד לפנות גם לקהל הזה. יש כמה מאפיינים שבהם פרסום דרך האינטרנט ללקוחות בארצות הברית שונה מהפרסום ללקוח הישראלי.
ראשית, כדאי לאסוף מידע על תושבי ארצות הברית בהקשר למה שרוצים לפרסם כמו למשל הרגלי הצריכה של הלקוחות. כדאי גם לבדוק לגבי מילות מפתח שתרצו להשתמש בהם. יש כמובן כמה הבדלים בין הפרסום בארץ לזה שבאצות הברית.
מבחינת המנטליות השונה וגם המועדים והחגים שקיימים שם כמו למשל יום העצמאות או חג ההודיה. זה יכול להיות זמן למבצעים מיוחדים למוצרים שאתם משווקים. כמו למשל אם יש לכם חנות מקוונת של תכשיטים אפשר לעשות מבצע.
בנוסף, פרסום דרך האינטרנט בארצות הברית דורש תחזוקה שוטפת של אתר. התכנים בשפה האנגלית צריכים להיות איכותיים וללא שגיאות כתיב, כדי שגוגל ידרג את האתר במקומות גבוהים. בארץ אמנם אפשר להעלות רק 3-4 מאמרים בחודש, אבל בארצות הברית מספר המאמרים הוא כפול מזה.
גם בארצות הברית משתמשים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר. כך למשל, אחת הבמות המרכזיות היא לינקדאין. היא תאפשר לכם לבנות פרופיל אישי איכותי שיהיה כרטיס הביקור שלכם לאתר האינטרנט.
צריך לדאוג שלא יהיה שרת איטי כי אז זה פוגע בחוויית המשתמש. אם הוא נטען באטיות זה יגרום לנטישת לקוחות ויפגע במספר הגולשים המבצעים פעולות באתר. כמו כן, התכנים באתר שלכם צריכים להיות באנגלית ולפנות אל הלקוחות האמריקנים ולהתאים לדרישותיהם. מומלץ להתמקד יותר באיכות ולא בכמות.