זו טעות יסודית (ונפוצה!) לחפש בגוגל את 5 חברות הפרסום הטובות בישראל או לחפש בכלל מידע על איכות חברה ויכולותיה כדי לקבוע לעסק שלך עם מי כדאי לעבוד. חיפוש מידע כזה ברשת בנתונים הקיימים היום יניב תוצאה מטעה, בעולם הדיגיטלי המוכר לכולנו הרשת מלאה בתוכן "ספאם" הממומן על ידי חברות מתחרות, על ידי אתרי חדשות המלאים במאמרי דעה שלא תמיד מבוססים והרבה הרבה – פרסום.
נקודות חשובות
כדי לקבוע מיהי חברת הפרסום שכדאי לעסק שלך לעבוד איתה יש כמה פרמטרים ראשוניים עליהם אנחנו ממליצים,כן, אנחנו משוחדים ומאמינים בעצמנו, אבל העיקרון נכון גם לבדיקת מתחרים שלנו:
1. היכרות אישית עם צוות המשרד, מציאת אוזן קשבת והבנה של צרכי העסק שלך.
2. חלוקה נכונה במשרד של תפקידים. לכל נישה יש מומחה בתחום. (גרפיקה, תוכן וכו')
3. ניסיון בקמפיינים מעניינים שהניבו רווחים ללקוחות גם אם לא בתחום דומה.
4. קריאייטיב מעניין וייחודיות באחד מהאלמנטים של משפך השיווק להם אתה זקוק.
5. המחיר לא הכי נמוך בשוק, לא הכי גבוה בשוק והוא מותאם לתוכנית המוצעת לך.
6. דינמיות – בעולם האינטרנט אין קיבעון, אין מסגרות ואין קופסאות. אפשר לעבוד עם שפת המותג אבל חשוב לנער את האבק.
חברות הפרסום הטובות בישראל הן לא בהכרח מה שחשבת
זכרו שחברת פרסום צריכה לתת מענה מקיף לצורת השיווק של המוצר או הרעיון שלך, אם יש פרמטרים שלא בשליטת חברת הפרסום עצמה עלולות להיות התנגשויות בשפת הפרסום שיבלבלו את הקהל. גם אם חברת הפרסום לא עושה את כל העבודה בעצמה, הרי חשוב שיהיה קשר רציף בין הגורמים המעורים בקמפיין.
הרבה הצלחה!