טיקטוק היא רשת חברתית שמבוססת על רעיון פשוט: יצירת סרטונים קצרים של כמה שניות עד דקה עם אפשרות להוסיף מוזיקה ואפקטים מיוחדים. המשתמשים היו בעיקר ילדים ובני נוער בהתחלה אבל היום מדובר באפליקציה שכ-66% מהמשתמשים בה הם בני 20 ומעלה. לעוד מידע על שיווק בטיקטוק המשיכו לגלול.
כיום משתמשים בטיקטוק מעל 800 מיליון בני אדם מדי חודש, עם מעל מיליארד צפיות בכל יום. אנשים הורידו את האפליקציה מעל 2 מיליארד פעמים בגוגל ובאפסטור.
שימו לב לנתון המדהים הבא: משתמשי טיקטוק מבזבזים בממוצע מעל 400 מיליון דולר באפליקציה. סין היא המובילה ואחריה ארצות הברית ובריטניה. שימוש נכון בשיווק בטיקטוק יכול להביא לכם חשיפה מדהימה.
אז איך משווקים בטיקטוק? בגדול תעשו סרטונים קצרים. הם זוכים לחשיפות גדולות, מבחינה אורגנית ומבחינת הפרסום. בטיקטוק צריך לחדש ולהיות יצירתי. כל מה שקשור למוזיקה והומור תופס הכי חזק. האלגוריתם יודע לזהות מה מעניין את המשתמשים, הוא מציג המלצות לסרטונים.
לכן תנסו להבין מה הקהל שלכם רוצה, תעשו על זה סרטון הומוריסטי או אולי משהו רציני שמלמד כיצד לפתור את הבעיה. אחרי שצילמתם צריך לעשות עריכה מובנת באפליקציה כמו פילטרים וכן האצה או האטה של הסרטון, להוסיף אפקטים, כתוביות ועוד.
בגלל שמדובר בפלטפורמה שעיקרה מבוסס על מוזיקה, יש חשיבות רבה לבחירת המוזיקה המתאימה שתלווה את הסרטון. כמו כן, בדיוק כמו באינסטגרם, גם בשיווק בטיקטוק יש חשיבות גדולה לתיוגים.