אז מה זה בעצם שיווק דיגיטלי?
יש הרבה סוגים של שיווק דיגיטלי כמו למשל אתר אינטרנט, דפי נחיתה, ניהול במדיה החברתית, בלוגים, צ'ט בוט ועוד.
ראשית צריך להבין שנכס דיגיטלי הוא הבסיס לשיווק הדיגיטלי. יש לנו אותו ולכן כעת מה שצריך זה להפעיל אותו כדי שהחברת פרסום דיגיטלי תוכל להגיע ללקוחות פוטנציאלים. אז צריך לבנות אסטרטגיה לשיווק דיגיטאלי.
כעת כדאי לבחון מה הדרכים לגרום לכך שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם ייחשפו לעסק שלכם. בדרך כלל תבחרו חברת פרסום דיגטלי
איך חברת פרסום דיגיטלי מוציאה את זה לפעול?
קידום ממומן- בין היתר בגוגל אדס, פייסבוק אדס, לינקדאין, טוויטר ועוד.
ישנו גם קידום אורגני שבו אתם לא משלמים כדי להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל למשל, אלא מבצעים פעולות באתר ומחוץ לאתר, כדי להעלות את הדירוג שלכם במנוע החיפוש ולהופיע בתוצאות הראשונות באופן אורגני. צריך לקחת בחשבון ש-SEO דורש עבודה מתמשכת ולאורך זמן, על מנת להגיע לתוצאות הראשונות, ולאחר מכן על מנת לשמר את התוצאות.
סושיאל מדיה שבה אנחנו מעלים תכנים רלבנטיים, סרטונים, תמונות ועוד.
קידום בטיקטוק- כולנו מכירים את הסרטונים הקצרים שעושים הרבה באזז וכדאי לבחון האם בשיווק דיגיטאלי נרצה לעשות שימוש במסגרת הזו לפי ניתוח קהלי הייעד והמטרות שלכם.
תוכן שיווקי שמקודם באתרים דרך פלטפורמות שונות. למעשה המאמרים מופיעים באתרים פופולריים וזאת כחלק מתוכן שאינו ממומן.
דיוור ישיר – ניוזלטר: למשל בסמס/ הודעות וואטסאפ – הכלי החשוב הזה נועד כדי לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ועם לקוחות פוטנציאליים וכדי לפרסום מבצעים, אירועים מיוחדים וכן לקידום תוכן רלבנטי בין אם הוא תדמיתי או שיווקי.