פרסום באינטרנט

תמונה של Adi
Adi

למה פרסום באינטרנט הוא הדרך האופטימלית לחפש מתנה לבת הזוג, למצוא טיסה זולה עם המשפחה למאלדיביים, לגלות האם אלוהים באמת קיים, איפה קונים את האאוטפיט החדש של קים קרדשיין ואיפה אוכלים את החומוס הכי טעים בארץ? תחזיקו חזק ותנסו לעקוב.

מה הגיע קודם, האינטרנט או פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט, גן עדן לעסקים, תפס תאוצה במאה ה-21 והוביל לפתיחת שוק ותחרותיות יותר גבוהה מזו שהכרנו. האינטרנט הפך את המסחר וחווית הלקוח להרבה יותר נגישים וברוב המקרים הצרכן כבר לא נדרש להגיע לעסק אם הוא רוצה לבצע רכישה או אפילו אם הוא מעוניין לטייל בעסק (באופן וירטואלי). בעלי העסקים נהיו חכמים יותר, כלומר אם בעבר הפרסום באינטרנט היה כללי ויכל לקלוע לכל קהל יעד גם הוא לא רלוונטי ולגרום לבעל העסק להפסיק כסף, הרי שהיום, פרסום באינטרנט מותאם באופן אישי לגולשים ובכך מייצר חווית משתמש נעימה כבר מתחילת היכרות הלקוח עם המוצר.

האינטרנט בהחלט הפך לגן עדן עבור בעלי העסקים. אם בעבר הבעלים של מאפיית בוטיק בקריית ביאליק היה צריך להשקיע ממיטב כספו בפליירים, שלטים, פרסומות בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה כדי לפרסם את העסק שלו בתקווה שיקלע לקהל הנכון שבסופו של דבר יחזיר לו את הכסף והזמן שהוא השקיע, היום בעזרת האינטרנט הכל הרבה יותר פשוט. פרסום באינטרנט הוא הרבה יותר ממוקד מבחינת קהל היעד, השקעה פיננסית והשקעת הזמן. מדובר בתהליך בעל יעילות גבוהה המאפשר סקירת ומדידת נתונים ולקבל החלטות להמשך הפעולה בהתאם.

גם אתם רוצים לפרסם באינטרנט? כך תוכלו לעשות את זה   

פרסום באינטרנט מסתכם ב-7 שיטות עיקריות כאשר לכל אחת מהן עלות שונה ומטרה הייחודית:

  1. 1. קידום מכירות באינטרנט – את קידום המכירות באינטרנט ניתן לחלק לכמה קטגוריות: קידום ממומן במנועי חיפוש, מודעת תוכן שתפורסם בפורטלים, פורומים ואתרים אחרים וקידום "מפה לאוזן", כאשר הצרכנים רכשו את המוצר, אהבו ועכשיו הם "משתפים פעולה" עם בעל העסק על ידי כך שממליצים על המוצר שלו בקרב הציבור הרחב.
  2. 2. קידום SEO בגוגל – אם לעסק שלכם יש אתר, הכלי הזה מועד בשבלכם. בעזרת קידום SEO בגוגל תוכלו לבצע אופטימיזציה למנועי חיפוש וכך להגיע למסקנות מה עליכם לשפר באתר על מנת לקדם אותו לדף הראשון של תוצאות חיפוש בגוגל, כאשר השאיפה היא להיות בראש הדף הראשון.
  3. 3. באנרים – אחת משיטות הפרסום באינטרנט מהמפורסמות ביותר . הבאנר משלב בתוכו תמונה וטקסט, כשלחיצה עליו תוביל את הגולש לאתר של בעל העסק וכך יגרום לעלייה ברמת החשיפה.
  4. 4. פרסם פופ-אפ – מדוברת בפרסומות שקופצות לעיני הגולשים באתרים שונים.
  5. 5. פרסום ברשתות החברתיות – קידום ממומן בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.
  6. 6. שיתופי פעולה עם עסקים אחרים.
  7. 7. נוכחות במגוון אפליקציות

לכם כבר ברור מה צריך לעשות, אבל איך לעשות? בשביל זה כדאי לכם לקחת יועץ שיווק שידע את המלאכה בפלטפורמות על מנת להפוך את הפרסום באינטרנט לאפקטיבי ורווחי עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *