אז מה זה בעצם יועץ פרסום?
הוא עובד עם חברות ועסקים בקשר לאסטרטגיות פרסומית. מדובר בפעילות שנמצאות במרכז העסקי לגבי המוצרים שהוא מציע.
בהקשר הזה, יועץ פרסום עוזר בבנייה של תכנית פרסום מפורטת ומותאמת אישית. כמו כן, גם לגבי קביעת המסר הפרסומי כדי שיהיה אפשר להעביר את המסר לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים.
ישנו גם ליווי של העסק שבו מתבצעת בקרה של התהליך עם יישום התוכניות. בנוסף, קיימת בדיקה של השינויים והתהליכים שצריך לעשות וכל זה תוך כדי תנועה. יועץ הפרסום גם מייעץ לגבי דברים נוספים כדי שהארגון מקבל את התוצאות הכי טובות מאותם תהליכים של הפרסום.
בגדול אפשר לומר שיועץ פרסום הוא למעשה מיומן ובעל ידע גדול מאוד לגבי אמצעי המדיה השונים, פלטפורמות פרסום, תהליכי הפרסום כמו למשל המשפך הפרסומי וכו' בתחום הנרחב והדינאמי. היועץ מסייע לכם לזהות את שוק היעד המרכזי והרלוונטי שהכי טוב וזה כדי לאפשר למאמצים הפרסומיים שלכם להיות רלוונטיים ואפקטיביים. יותר אנשים יביעו התעניינות בכם וכך תוכלו לנהל תהליכים פרסומיים יעילים שיספקו תוצאות וגם ישפרו את העלות של מי שהוא הלקוח שלהם ששכר את השירות שלכם.
דוגמאות מעשיות:
ניתוח עומק של תהליכי פרסום, בנייה וביסוס של תכנית עבודה פרסומית – בדיגיטל וגם באופנים נוספים, ניהול נכון של נכסים דיגיטליים, קביעת יעדי פרסום וביסוס מערכות מדידה ובקרה, ייעוץ לגבי כלים טכנולוגיים שהם למעשה תומכי שיווק וגם לגבי ניהול עסקי חכם, ייעוץ וליווי רלוונטיים לקביעה ומעקב בכל פעילות פרסומית ועסקית ועוד.