מדוע לחברה ישראלית שרוצה שיווק בארה"ב כדאי לבחור דווקא בחברת שיווק ישראלית?

תמונה של איתמר נבו
איתמר נבו

שיווק בארה"ב וחדירה איכותית לשוק האמריקאי עבור מותגים וחברות ישראליות הייתה עד השנים האחרונות בגדר חלום, הפוטנציאל שטמון בשוק הענק הזה ביחד עם פוטנציאל והחשיפה הגבוהים גלובלית מושכים אליו חברות ומותגים מקומיים רבים. עם זאת, השוק האמריקאי הוא שוק תחרותי מאוד וקשה ולמרות שלפעמים מספיקה למותג הצלחה במדינה אחת בלבד עדיין מצריך מאיתנו לפצח ולגשת מסרים באותו השוק לפי שפתו ולגשת אליו בגובה העיניים לפי מה שמניע אותו וזה דורש מאיתנו הבנה מעמיקה של התרבות, השפה והרגלי הצריכה המקומיים שהן בעלי דמיון רב למה שמניע אותנו הישראלים.

אז למה דווקא חברת שיווק ישראלית יכולה לסייע לחברה ישראלית בכיבוש השוק האמריקאי?
שיווק בארה"ב, שיווק בארצות הברית

הבנה עמוקה של שיווק בארה"ב והבנה של הצרכים הייחודיים של השוק בארה"ב

  • היכרות עם המדינות והגאוגרפיה: לעומת שיווק בישראל, שיווק בארצות הברית דורש מאיתנו דיוק והבנה של המצב הסוציו אקונומי והחברתי בין כל זיפ קוד וזיפ-קוד'ס.
    הבנה וניתוח שכונות הוא קריטי להצלחה של מהלכי שיווק בארה"ב, אי-דיוק גאוגרפי הוא דבר חובה כאשר אתה משווק לארה"ב 
  • היכרות עם השפה והתרבות: חברות שיווק ישראליות מכירות היטב את המנטליות של החברה האמריקאית, את היתרונות והחסרונות היחסיים של החברות המקומיות ואת האתגרים הייחודיים שעומדים בפני מותגים ישראלים לשיווק בארצות הברית.
    הבנה של השוק המקומי ויכולת לתרגם את המסרים השיווקיים בצורה מדויקת יותר עבור הקהל האמריקאי תוך שמירה על האותנטיות ועל המסר של המותג.
  • הבנה של המערכת העסקית האמריקאית: על מנת שהמותג שלכם יכנס לשוק בארה"ב יש צורך בהתאמות לאסטרטגית השיווק בארה"ב, לכל מדינה יש אופי רכישה ודרך בה הם רוכשים, אם זה דרך שיחת מכירה או דרך אתר והזמנה – לנו הידע והכלים לעת ולחבר סוג אסטרטגיה לקהל ולמדינה כאשר אנחנו עוסקים בשיווק לארה"ב.
  • יכולת להתאים את המסרים השיווקיים לקהל היעד האמריקאי: חברות שיווק ישראליות יכולות להתאים את המסרים השיווקיים לקהל היעד האמריקאי המקומי כולל הבנה של שפת מותג שונה ומתואמת לכל מדינה לפי האופי שלה בצורה הכי מדויקת  תוך התחשבות בצרכים, במאפיינים ובערכים של הקהל הזה כדי להבין מה מניע אות הכי טוב לכדי פעולה.

יתרונות נוספים בשיתוף פעולה עם חברת שיווק ישראלית:

  • זמינות גבוהה: כשאנחנו משווקים בארה"ב ביחד עם חברת שיווק ישראלית שנמצאת באותו אזור זמן, דבר המאפשר תקשורת שוטפת ויעילה, היתרון הבולט הוא שאנחנו עורכים שינויים בקמפיינים,  רוב הלקוחות והקהלל שלך ישנים ומחכים לך ולמסר הבא שלך.
  • חיסכון בעלויות: שיתוף פעולה עם חברת שיווק ישראלית יכול להיות פתרון חסכוני יותר בהשוואה להקמת מחלקת שיווק בארה"ב.
  • גמישות: חברות שיווק ישראליות יכולות להציע פתרונות גמישים ומתאימים לכל תקציב ולכל גודל חברה.
  • רשת קשרים רחבה: לחברות שיווק ישראליות יש בדרך כלל רשת קשרים רחבה בארה"ב ובעולם בכלל, הכרות עם חברת השיווק המקומית כאשר אתה עוסק בשיווק בארה"ב יכול להוות יתרון ענק מול המתחרים ועובדה זו ש\יכולה לסייע לחברה ישראלית לפתח שיתופי פעולה אסטרטגיים עתידיים.

אז בואו ננסה לסכם רגע: 

שיתוף פעולה עם חברת שיווק ישראלית כאשר אתה עושה שיווק בארצות הברית יכול להיות יתרון משמעותי עבור חברות ישראליות המעוניינות לפרוץ להתחיל לשווק בארה"ב. הידע המקומי, ההבנה העמוקה של השוק האמריקאי מקומי והיכולת להתאים את המסרים השיווקיים לקהל היעד האמריקאי הופכים את המותג שלך לכמעט מקומי בעיניי הלקוחות שלך.

ההחלטה לבחור בחברת שיווק ישראלית היא החלטה אסטרטגית חשובה שיש לשקול אותה בקפידה. חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון מוכח בשוק האמריקאי, הבנה עמוקה של התחום שלכם ויכולת להציע פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית עבור המותג שלכם כאשר אתם רוצים לשיווק בארה"ב.
לסיכום, חברת שיווק ישראלית יכולה להיות המפתח להצלחה שלכם בשוק האמריקאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *